Jesteśmy absolwentami fizjoterapii a niektórzy z nas dodatkowo wychowania fizycznego. Jako zwolennicy aktywnego spędzania wolnego czasu wychodzimy z założenia, że każdy z pacjentów chce jak najszybciej powrócić do bezbólowego i swobodnego wykonywania czynności dnia codziennego (zmiana pozycji, ubieranie, przemieszczanie się) oraz do ulubionych form rekreacji ruchowej. Dlatego w kompleksowy sposób łączymy różne metody specjalne fizjoterapii celem polepszenia stanu funkcjonalnego pacjenta.

Posiadamy doświadczenie w pracy w zawodowym sporcie. Czas spędzony w profesjonalnych klubach piłkarskich, narodową kadrą paraolimpijską w narciarstwie alpejskim, kadrą Polski panczenistów ze Zbigniewem Bródką na czele,  młodzieżową kadrą Polski w skokach narciarskich, zaufanie Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego i nominacja na  Igrzyska Paraolimpijskie w Pyeong Changu w 2018r. w pewien sposób nas kształtowały. Przyczyniły się do tego, że do każdej dolegliwości Pacjenta podchodzimy z pełnym zaangażowaniem.

Wiedzę na temat wspomnianych metod zdobyliśmy i ciągle pogłębiamy na licznych szkoleniach podyplomowych, które to tak naprawdę wyposażają rehabilitanta w odpowiednie wiadomości i umiejętności. Warto podkreślić, że samo ukończenie szkoły wyższej nie wystarcza, a w zasadzie jest przepustką do uczestnictwa w odpowiednich kursach dla fizjoterapeutów.

Posiadamy także doświadczenie w pracy z osobami w wieku 65+. Systematycznie wydłużający się okres pracy zawodowej zmienił społeczne postrzeganie i aktywność osób po szóstej dekadzie życia. Dołożymy wszelkich starań, aby komfort życia i niezła forma nie opuszczały osób w wieku około- emerytalnym i seniorów.
Pracujemy z pacjentami indywidualnie, nie ma bowiem dwóch identycznych przypadków. Stawiamy dobro klienta na pierwszym miejscu i chcemy osiągnąć zamierzony cel; poprawę stanu funkcjonalnego i tym samym jego zadowolenie.

zniesienie dolegliwości bólowych

przywracanie sprawności po urazach i szybki powrót do treningów i ulubionych form aktywności ruchowej

szybko postępujące efekty

polepszenie stanu funkcjonalnego, fizjoterapia prowadzona w sposób bezpieczny